Die Kante is toch altijd zo enorm goed he
De Fransen zijn toch ook blijters hé, neergaan alsof ze doodgaan, van het veld gaan en dan weer als een hert verder huppelen.
Citaat van: V-Traxx op juni 16, 2021, 08:07:24 amDe Fransen zijn toch ook blijters hé, neergaan alsof ze doodgaan, van het veld gaan en dan weer als een hert verder huppelen.ik weet dus echt niet waarom iedereen er bij de Fransen zo'n extra probleem van maakt, elk topland met ervaren spelers zou dat doenIk neem tenminste aan dat je verwijst naar Rabiot op het eind?
Citaat van: Maazou op juni 16, 2021, 09:28:38 amCitaat van: V-Traxx op juni 16, 2021, 08:07:24 amDe Fransen zijn toch ook blijters hé, neergaan alsof ze doodgaan, van het veld gaan en dan weer als een hert verder huppelen.ik weet dus echt niet waarom iedereen er bij de Fransen zo'n extra probleem van maakt, elk topland met ervaren spelers zou dat doenIk neem tenminste aan dat je verwijst naar Rabiot op het eind? Rabiot aan het eind is er één van ja, dat hij gaat zitten kan ik inkomen. Gaat er dan af om er terug op te komen en terug te gaan zitten. Eigenlijk moet je de medische staf straffen, want ze sturen die met een risico op het veld.Maar Frankrijk begon zich al in te graven vanaf minuut 22. Dan janken we wel over Zweden.
Mooiste pot van het EK al geweest helaas