Auteur Topic: [BLOG] Rico TV-series  (gelezen 63566 keer)

Offline Miz

• Vedette
    • Bekijk profiel
Re: [BLOG] Rico TV-series
« Reactie #1170 Gepost op: februari 10, 2021, 20:24:58 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Onlangs undercover en broadchurch gezien. Allebei zeer goed :-)
    Undercover staat hier ook nog op een lijst, maar nog geen zin in :clown:

Wij zijn nu bezig met Orange is the new black. Da’s best leuk, maar het niveau van Breaking Bad heb ik al lang niet meer mogen zien.
    Sons of Anarchy en The Wire gezien? Orange vond ik leuk voor tussendoor, maar werd ook snel minder. Wel zieke crush op die Maritza ofzo :wub:
    Of Better Call Saul al gezien? @Miz

Maritza is wel leuk om zien ja, net als Soso. :<

Sons Of Anarchy heb ik anderhalf seizoen van gezien maar dan stilgevallen. Same met Better. Al Saul eigenlijk. Ik ben moeilijk publiek.  :clown:
    The Wire staat al lang op de lijst, maar ‘t is er nog steeds niet van gekomen.

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1171 Gepost op: februari 10, 2021, 20:28:47 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Sons is echt heel goed en Better Call Saul krijgt nog laatste seizoen, maar echt zo goed. Wel traag af en toe.

The Wire zal ook ff inkomen worden tzt, maar heel goed.

Offline Miz

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1172 Gepost op: februari 10, 2021, 20:50:05 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Kijk nu vooral uit naar het nieuwe seizoen van Casa de Papel. Het nieuwe seizoen Snowpiercer is ook net uit zag ik, dat eerste seizoen viel toch ook best mee.

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1173 Gepost op: februari 10, 2021, 21:13:02 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Kijk nu vooral uit naar het nieuwe seizoen van Casa de Papel. Het nieuwe seizoen Snowpiercer is ook net uit zag ik, dat eerste seizoen viel toch ook best mee.
    Casa staat ook nog op het lijstje, die andere ken ik niet. Waar gaat het over?

Offline Miz

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1174 Gepost op: februari 10, 2021, 21:15:32 pm »
  • Like
  • Dislike
    De wereld is bevroren, alle overlevenden zitten op een trein die de aarde rond rijdt. Maar net zoals in de maatschappij zijn er ook in de trein verschillende klassen met een bijhorende klassenstrijd. Staat op Netflix.

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1175 Gepost op: februari 10, 2021, 21:33:27 pm »
  • Like
  • Dislike
    De wereld is bevroren, alle overlevenden zitten op een trein die de aarde rond rijdt. Maar net zoals in de maatschappij zijn er ook in de trein verschillende klassen met een bijhorende klassenstrijd. Staat op Netflix.
    Klinkt wel nice, thanks!

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1176 Gepost op: februari 12, 2021, 09:34:15 am »
  • Like
  • Dislike
  • Modern Family: Seizoen 11

Gister het laatste seizoen van Modern Family afgerond. Het niveau van het seizoen was niet bijzonder hoog, maar de dubbele series-finale was erg mooi.
    Spoiler
    Cam en Mitch hebben een nieuwe baby en Cam heeft zijn droombaan als footballcoach in zijn eigen staat. Zij verhuizen dus daarheen. Hayley, met Dylan en de kids, gaan in hun oude huis wonen, Alex vertrekt naar Zwitserland en Luke gaat studeren. Manny gaat een jaar op cruise en Jay heeft eindelijk Spaans geleerd voor Gloria!
    De serie was, vooral de eerste paar seizoenen, echt heel erg goed. Grappen werden later wel beetje herhaald, maar kan de serie zeker aanraden voor iedereen!

Eindcijfer: 7.8/10

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1177 Gepost op: februari 14, 2021, 16:34:36 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Weekoverzicht 15/2/2021 – 21/2/2021
    Maandag: /
    Dinsdag: /
    Woensdag: Russian Doll (s01e01 + s01e02) = 1 uur
    Donderdag: Russian Doll (s01e03 + s01e04) = 1 uur
    Vrijdag: WandaVision (s01e07) = 0,75 uur
    Zaterdag: /
    Zondag: /

WandaVision gaat heerlijk door!
    Spoiler
    Vision vertrouwt het nog steeds niet en gaat op onderzoek uit. Hij vindt mensen die gewoon stilstaan. Waarschijnlijk controleert Wanda dus alleen degene die ze nodig heeft op dat moment. Ook komt hij Agnes tegen die hem verteld dat hij eigenlijk dood is. Hij probeert de Dome uit te komen, maar Tommy en Billy, die inmiddels ook krachten hebben, waarschuwen Wanda en zij redt Vision door de koepel uit te breiden, en daardoor ook deel van de SWORD-agents opslokt. Ook Darcy zit nu in de dome. Hayward, Jimmy en Monica zijn wel op tijd weg. Pietro lijkt meer te weten en doet heel erg vreemd tegen Wanda, ook door iedereen tegen elkaar op te stoken en rare opmerkingen te maken en veel te vragen waarom ze dit doet. Hij lijkt meer te weten dan hij laat weten.

Mayans MC seizoen 3 gaat van start op 16 maart, maar ik zal de afleveringen lekker opsparen.

Ik ga woensdag starten met Russian Doll, tot nu toe 1 seizoen uitgebracht van 8 afleveringen. Trailer werkt niet :clown:

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1178 Gepost op: februari 22, 2021, 08:45:10 am »
  • Like
  • Dislike
  • Weekoverzicht 22/2/2021 – 28/2/2021
    Woensdag: Russian Doll (s01e05 + s01e06) = 1 uur
    Donderdag: Russian Doll (s01e07 + s01e08) = 1 uur
    Vrijdag: WandaVision (s01e08) = 0,75 uur

Zeer degelijke aflevering van WandaVision, met het thema Modern Family!
    Spoiler
    In de hex vertelt Darcy alles aan Vision. Wat er is gebeurd en hoe hij is dood gegaan. Agnes besluit een dagje op te passen op Billy en Tommy, terwijl Monica door de hex heen probeert te gaan met een voertuig. Dit lukt niet, dus gaat zij er zelf doorheen en krijgt haar superkrachten. Hallo Spectrum/Photon! Wanda besluit naar Agnes te gaan, waar de kinderen weg zijn. Ze besluit naar de kelder te gaan en dan zien we de grote reveal dat Agnes eigenlijk Agatha Harkness is, een heks dus, en dat zij Pietro heeft gestuurd en alles controleert! Dat gaat nog vuurwerk worden hoor.

Redelijk begin van Russian Doll.
    Spoiler
    Nadia gaat bad op een feestje en gaat dood. Maar ze reset weer op haar verjaardag. Het duurt een paar keer voordat ze doorheeft wat er gebeurd. Wel gebeurt er telkens iets anders als ze een andere routine neemt, en merkt ook dat die personen daar niks meer van weten na de reset. In aflevering 3 vindt ze iemand met hetzelfde probleem. We zien zijn achtergrond, maar hij doet telkens hetzelfde. Totdat Nadia hem vindt en er andere dingen gebeuren. Ben benieuwd of ze gaan samenwerken om te kijken hoe ze hier uit komen. Laatste twee afleveringen waren al een stuk beter!

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1179 Gepost op: februari 26, 2021, 08:31:50 am »
  • Like
  • Dislike
  • Russian Doll: Seizoen 1

Leuke wegkijker voor op de achtergrond was het eerste seizoen van Russian Doll. We zien hoe Nadia en even later nog iemand steeds doodgaan. Het lijkt er op alsof ze met elkaar zijn verbonden, en lijken het op te lossen. Leuk om twee dames uit OITNB te zien!
    Spoiler
    Totdat we zien dat beide in de verkeerde realiteit zitten, en Alan bij Nadia zit die er nog niks van weet en Nadia bij Alan die er nog niks van weet. Ze helpen elkaar wel, en ik vertrouw Horse niet.

Eindcijfer: 7.7/10

Offline Rico

• Administrator
      • Bekijk profiel
    « Reactie #1180 Gepost op: februari 28, 2021, 11:57:00 am »
  • Like
  • Dislike
  • Weekoverzicht 1/3/2021 – 7/3/2021
    Woensdag: The Walking Dead (s10e17) = 0,75 uur
    Donderdag: /
    Vrijdag: WandaVision (s01e09) = 0,75 uur

Heerlijke aflevering van WandaVision! Volgende week helaas al de seriesfinale.
    Spoiler
    We zien hoe krachtig Agatha Harkness is in het verleden. Daarna zien we hoe Wanda alles heeft beleefd, zien we haar jeugd, en het lijkt er op alsof zij altijd al de krachten had. Maar deze volledig zijn geworden door de Soul Stone. We zien ook meteen hoe ze Vision wilt ophalen bij SWORD en Hayward laat haar kijken. Hij vertelde eerder dat hij haar had gejat, maar dat is zeker niet het geval. Zij is in Westview omdat Vision en zij daar een huis wilde kopen. Door alle emotie heeft zij de dome gecreëerd. Agatha, een heks, vindt deze magie ‘chaos magic’ en heeft Billy en Tommy gevangen en noemt Wanda eindelijk de ‘Scarlet Witch’. In de midcredit scene zien we dat Hayward Vision heeft gekloond, en met wat kracht van Wanda hem tot leven heeft gebracht?! Hij is wit.

The Walking Dead vervolgt het extra gedeelte van het tiende seizoen. De aankomende zes weken zijn er nieuwe afleveringen, met vooral een focus op bepaalde personages.