Auteur Topic: Groep B  (gelezen 11820 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep B
« Reactie #15 Gepost op: juni 04, 2021, 10:25:30 am »
De enige die me wat kon bekoren van het B-elftal om ze zo te noemen is Trossard, Dendoncker, Praet af en toe.

De positieve noten waren Carrasco, T. Hazard, Denayer als hij niet naast Boyata speelt  :clown:
Meunier niet gezien, Boyata vond ik zwakjes.

En ja, Mertens zal altijd supersub blijven  :clown:
Trossard geen bal geraakt toch? :clown: Praet ook bleekjes. Maar we weten allemaal waarom je deze noemt :clown:

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep B
« Reactie #16 Gepost op: juni 04, 2021, 10:34:43 am »
De enige die me wat kon bekoren van het B-elftal om ze zo te noemen is Trossard, Dendoncker, Praet af en toe.

De positieve noten waren Carrasco, T. Hazard, Denayer als hij niet naast Boyata speelt  :clown:
Meunier niet gezien, Boyata vond ik zwakjes.

En ja, Mertens zal altijd supersub blijven  :clown:
Trossard geen bal geraakt toch? :clown: Praet ook bleekjes. Maar we weten allemaal waarom je deze noemt :clown:
Ik heb Trossard op zijn 20 minuten meer ballen zien raken van Meunier op zijn halve wedstrijd. Wat die in Duitsland gegeten heeft is mij een raadsel  :clown:

Dat Mulder ook weer laaiend was over Doku snap ik niet, zal de Anderlechtpet zijn, die jongen heeft meer ballen achteruit getrapt dan vooruit.

Offline Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep B
« Reactie #17 Gepost op: juni 04, 2021, 10:44:11 am »
Dat jullie Mulder nog een platform geven is ook wel schrijnend

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep B
« Reactie #18 Gepost op: juni 04, 2021, 10:47:12 am »
Dat jullie Mulder nog een platform geven is ook wel schrijnend
Wie van jullie tafels zouden we anders moeten nemen  :clown: Als ik naar NOS kijk voor F1, daar wordt ik gek van.

Offline Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep B
« Reactie #19 Gepost op: juni 04, 2021, 10:48:18 am »
Dat jullie Mulder nog een platform geven is ook wel schrijnend
Wie van jullie tafels zouden we anders moeten nemen  :clown: Als ik naar NOS kijk voor F1, daar wordt ik gek van.
NOS heeft dan ook geen rechten tot de F1. Maar ook bij Ziggo zitten er bizar grote kneusjes voor de F1, het is daar de grote Max Verstappen show. Als die uitvalt lijkt het een begrafenis en als die wint staat de champagne al koud. Als je negatief over de grote Max uitlaat mag je volgens mij niet meer komen :clown:.
Maar wat heeft de F1 met Mulder te maken? :clown:

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep B
« Reactie #20 Gepost op: juni 04, 2021, 10:53:41 am »
Dat jullie Mulder nog een platform geven is ook wel schrijnend
Wie van jullie tafels zouden we anders moeten nemen  :clown: Als ik naar NOS kijk voor F1, daar wordt ik gek van.
NOS heeft dan ook geen rechten tot de F1. Maar ook bij Ziggo zitten er bizar grote kneusjes voor de F1, het is daar de grote Max Verstappen show. Als die uitvalt lijkt het een begrafenis en als die wint staat de champagne al koud. Als je negatief over de grote Max uitlaat mag je volgens mij niet meer komen :clown:.
Maar wat heeft de F1 met Mulder te maken? :clown:
Idd Ziggo, wel al deie gasten zijn even irritant als Mulder  :clown:

Ben al blij dat Eden niet gespeeld heeft gisteren of het was: "Jaaaa Hazaaaarrr, wat een speler toch.", "Wat ieeee daaar doet is toch FANtasTIsch"

En als de sterren goed staan en je hebt daar dan zo'n timide ongeïnteresseerde Imke Courtois naast staan die net hetzelfde zegt, maar dan in het Vlaams.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep B
« Reactie #21 Gepost op: juni 04, 2021, 13:16:44 pm »
Of je kijkt gewoon niet naar die talkshow, zoals de echte voetbalfan :clown:

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep B
« Reactie #22 Gepost op: juni 04, 2021, 13:28:58 pm »
Of je kijkt gewoon niet naar die talkshow, zoals de echte voetbalfan :clown:
Soms zaten er nog wel interessante sukkels bij  :clown:

Offline Maazou

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 11029
Re: Groep B
« Reactie #23 Gepost op: juni 04, 2021, 16:46:54 pm »
De enige die me wat kon bekoren van het B-elftal om ze zo te noemen is Trossard, Dendoncker, Praet af en toe.

De positieve noten waren Carrasco, T. Hazard, Denayer als hij niet naast Boyata speelt  :clown:
Meunier niet gezien, Boyata vond ik zwakjes.

En ja, Mertens zal altijd supersub blijven  :clown:
Trossard geen bal geraakt toch? :clown: Praet ook bleekjes. Maar we weten allemaal waarom je deze noemt :clown:
Ik heb Trossard op zijn 20 minuten meer ballen zien raken van Meunier op zijn halve wedstrijd. Wat die in Duitsland gegeten heeft is mij een raadsel  :clown:

Dat Mulder ook weer laaiend was over Doku snap ik niet, zal de Anderlechtpet zijn, die jongen heeft meer ballen achteruit getrapt dan vooruit.
Mja het was gewoon een heel flauwe 1e helft (2e helft heb ik niet gekeken), en daarin had Doku toch een paar snelheidsflitsen. Ik zou ook niet weten over wie je anders moest praten dan.. als je iig niet de negatieve analist wil uithangen want die verdediging was  :bonk:

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep B
« Reactie #24 Gepost op: juni 04, 2021, 16:54:27 pm »
De enige die me wat kon bekoren van het B-elftal om ze zo te noemen is Trossard, Dendoncker, Praet af en toe.

De positieve noten waren Carrasco, T. Hazard, Denayer als hij niet naast Boyata speelt  :clown:
Meunier niet gezien, Boyata vond ik zwakjes.

En ja, Mertens zal altijd supersub blijven  :clown:
Trossard geen bal geraakt toch? :clown: Praet ook bleekjes. Maar we weten allemaal waarom je deze noemt :clown:
Ik heb Trossard op zijn 20 minuten meer ballen zien raken van Meunier op zijn halve wedstrijd. Wat die in Duitsland gegeten heeft is mij een raadsel  :clown:

Dat Mulder ook weer laaiend was over Doku snap ik niet, zal de Anderlechtpet zijn, die jongen heeft meer ballen achteruit getrapt dan vooruit.
Mja het was gewoon een heel flauwe 1e helft (2e helft heb ik niet gekeken), en daarin had Doku toch een paar snelheidsflitsen. Ik zou ook niet weten over wie je anders moest praten dan.. als je iig niet de negatieve analist wil uithangen want die verdediging was  :bonk:
Mja, ik had hem niet uitgelicht. Voor mij hoeft hij nog niet te presteren hoor, is nog maar 19.

Offline MFC1885

  • Beginner
  • *
  • Berichten: 15
  • Waar een wil is, is een weg.
Re: Groep B
« Reactie #25 Gepost op: juni 05, 2021, 18:44:59 pm »
In mijn ogen zijn de Rode Duivels niet beter geworden t.o.v. het vorige WK.  Ik vind het het spelsysteem onder Martinez te stereotiep.
Ik stel me de vraag als morgen Lukaku uitvalt, welk plan B hij gaat kiezen.  Een halve finale spelen zou al een geweldig succes zijn, maar ik vrees dat dit zelf te hoog gegrepen zal zijn.
Groundhopper - Eurobilltracker - Fan van de oudste voetbalclub van Mechelen.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep B
« Reactie #26 Gepost op: juni 05, 2021, 21:17:53 pm »
In mijn ogen zijn de Rode Duivels niet beter geworden t.o.v. het vorige WK.  Ik vind het het spelsysteem onder Martinez te stereotiep.
Ik stel me de vraag als morgen Lukaku uitvalt, welk plan B hij gaat kiezen.  Een halve finale spelen zou al een geweldig succes zijn, maar ik vrees dat dit zelf te hoog gegrepen zal zijn.
Nja, veel zal afhangen van de vorm van de topspelers. Lukaku staat er, De Bruyne en vooral Hazard zijn vraagtekens. Ook de aanwezigheid van Witsel is belangrijk. Daarnaast ook belangrijk tegen wie je uitkomt na de groep etc. Loting is veelbepalend

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep B
« Reactie #27 Gepost op: juni 06, 2021, 21:39:15 pm »
Als Lukaku zo speelt zoals vandaag op het EK, is hij amper af te stoppen

Offline TNFke

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7862
  • Mooidunidotcom
Re: Groep B
« Reactie #28 Gepost op: juni 06, 2021, 22:24:46 pm »
Vandaag is al een stuk beter, en dan zitten de sterspelers nog op de bank!

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep B
« Reactie #29 Gepost op: juni 08, 2021, 11:50:36 am »
Iemand dat programma met Ben Crabbe gezien over Euro 2016? :clown: