Auteur Topic: Groep F  (gelezen 7747 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep F
« Reactie #60 Gepost op: juni 24, 2021, 08:32:34 am »
Nou, dat de beste nummers 3 doorgaan ook nooit meer afschaffen. Gvd, wat was gisteravond lekker.

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep F
« Reactie #61 Gepost op: juni 24, 2021, 08:35:03 am »
Nou, dat de beste nummers 3 doorgaan ook nooit meer afschaffen. Gvd, wat was gisteravond lekker.
Vind je dat ?  :clown: Ze zouden beter "De slechtste groep" mag niet doorgaan uitvinden  :clown:

Offline Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep F
« Reactie #62 Gepost op: juni 24, 2021, 08:37:34 am »
Nou, dat de beste nummers 3 doorgaan ook nooit meer afschaffen. Gvd, wat was gisteravond lekker.
Vind je dat ?  :clown: Ze zouden beter "De slechtste groep" mag niet doorgaan uitvinden  :clown:
Nee, is echt pure aids. Maar gisteravond wel heerlijke avond daardoor gehad

Offline Maazou

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 11029
Re: Groep F
« Reactie #63 Gepost op: juni 24, 2021, 08:48:11 am »
Nou, dat de beste nummers 3 doorgaan ook nooit meer afschaffen. Gvd, wat was gisteravond lekker.
Vind je dat ?  :clown: Ze zouden beter "De slechtste groep" mag niet doorgaan uitvinden  :clown:
Nee, is echt pure aids. Maar gisteravond wel heerlijke avond daardoor gehad
dit zou met 2 landen die doorgaan toch hetzelfde zijn geweest of zelfs nog spannender? :clown:

Edit: oh wacht, laat maar, het is nog vroeg :clown:
« Laatst bewerkt op: juni 24, 2021, 08:56:54 am door Maazou »

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep F
« Reactie #64 Gepost op: juni 24, 2021, 09:33:05 am »
En Maazou heeft dit allemaal moeten missen want die kijkt pas vanaf de achtste finale
als er geen 24 landen op dit EK waren had je veel meer interessante groepen zoals dit  ;w
Ha, hij trekt zijne kak al in!

Echt genoten gisterenavond. En dit is niet de enige groep waar het spannend was he, laat ons eerlijk blijven :clown:

Offline Maazou

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 11029
Re: Groep F
« Reactie #65 Gepost op: juni 24, 2021, 09:55:11 am »
En Maazou heeft dit allemaal moeten missen want die kijkt pas vanaf de achtste finale
als er geen 24 landen op dit EK waren had je veel meer interessante groepen zoals dit  ;w
Ha, hij trekt zijne kak al in!

Echt genoten gisterenavond. En dit is niet de enige groep waar het spannend was he, laat ons eerlijk blijven :clown:
dat heb ik toch al eerder gezegd :tranen: je moet enkel die laatste groepswedstrijd zien om te weten wie er doorgaat, al wat daarvoor gebeurt is irrelevant want 1x winnen (en 1x gelijkspelen voor de zekerheid) is altijd voldoende

Ik snap niet waarom je dit format wil verdedigen.. Je kon net zo goed beginnen bij een 16e finale dan hadden de toppers van deze wereld alweer 2 wedstrijden minder op hun agenda gehad.. 70 wedstrijden op een seizoen waaronder 2 groepswedstrijden om de zakken van de UEFA te vullen.. :tranen:

Stel je eens voor dat je met de 16 ploegen die nu in de achtste finale staan gewoon een normale groepsfase had gespeeld, dan zou het al wel sneller leuk en spannend geweest zijn en had je ook al 1 wedstrijd uitgespaard

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep F
« Reactie #66 Gepost op: juni 24, 2021, 10:13:19 am »
Ik snap het ook wel niet dat je met 4 punten kan doorgaan  :clown: 4 op 9 is gebuisd, dan moet je der uit.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep F
« Reactie #67 Gepost op: juni 24, 2021, 10:42:49 am »
Tja, ik zie ook gewoon graag die kleine ploegen spelen. En het heeft geen haar gescheeld of zo'n kleine ploeg was doorgegaan in de fameuze groep des doods. Dat was dus niet mogelijk geweest in je Super League format.

Offline Maazou

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 11029
Re: Groep F
« Reactie #68 Gepost op: juni 24, 2021, 11:12:57 am »
Tja, ik zie ook gewoon graag die kleine ploegen spelen. En het heeft geen haar gescheeld of zo'n kleine ploeg was doorgegaan in de fameuze groep des doods. Dat was dus niet mogelijk geweest in je Super League format.
wie heeft het hier over de Super League

Ze moeten zo'n topland er maar uitknikkeren in de kwalificatie dan he

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep F
« Reactie #69 Gepost op: juni 24, 2021, 11:32:08 am »
Tja, ik zie ook gewoon graag die kleine ploegen spelen. En het heeft geen haar gescheeld of zo'n kleine ploeg was doorgegaan in de fameuze groep des doods. Dat was dus niet mogelijk geweest in je Super League format.
wie heeft het hier over de Super League

Ze moeten zo'n topland er maar uitknikkeren in de kwalificatie dan he
Ook al meermaals gebeurd natuurlijk, vraag maar aan onze noorderburen (of wij zelf een paar jaar terug)

Ik had uw laatste zin in uw vorige post fout geïnterpreteerd, vandaar de verwijzing naar Super League :clown: ik dacht dat je een 'groepsfase' met de 16 beste landen bedoelde, dus allemaal in 1 groep :tranen:

soit, ik ben mee nu :clown: