Auteur Topic: Groep C  (gelezen 11404 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep C
« Reactie #60 Gepost op: juni 14, 2021, 09:38:15 am »
Ik vond Oekraïne bij momenten ook wel leuk spelen.
Ik vond het juist zeer matig, en vreemd , want op papier is dat echt wel een leuke ploeg. Yarmolenko, Yaremchuk, Malinovskyi, toch stuk voor stuk erg goede spelers

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep C
« Reactie #61 Gepost op: juni 14, 2021, 09:45:20 am »
Ik vond Oekraïne bij momenten ook wel leuk spelen.
Ik vond het juist zeer matig, en vreemd , want op papier is dat echt wel een leuke ploeg. Yarmolenko, Yaremchuk, Malinovskyi, toch stuk voor stuk erg goede spelers
Soms kwam dat er toch eens uit, maar op een paar leuke spelers zoals je hierboven vernoemd missen ze gewoon kwaliteit.
Als je Sobol, Makarenko en Bezus moet meenemen zegt dat genoeg.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep C
« Reactie #62 Gepost op: juni 14, 2021, 09:50:09 am »
Ik vond Oekraïne bij momenten ook wel leuk spelen.
Ik vond het juist zeer matig, en vreemd , want op papier is dat echt wel een leuke ploeg. Yarmolenko, Yaremchuk, Malinovskyi, toch stuk voor stuk erg goede spelers
Soms kwam dat er toch eens uit, maar op een paar leuke spelers zoals je hierboven vernoemd missen ze gewoon kwaliteit.
Als je Sobol, Makarenko en Bezus moet meenemen zegt dat genoeg.
Denk wel dat Sobol beter is dan de linksback die er gisteren op stond. Heeft toch 2 goals volledig op z'n kap

Offline V-Traxx

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7450
Re: Groep C
« Reactie #63 Gepost op: juni 14, 2021, 10:03:54 am »
Ik vond Oekraïne bij momenten ook wel leuk spelen.
Ik vond het juist zeer matig, en vreemd , want op papier is dat echt wel een leuke ploeg. Yarmolenko, Yaremchuk, Malinovskyi, toch stuk voor stuk erg goede spelers
Soms kwam dat er toch eens uit, maar op een paar leuke spelers zoals je hierboven vernoemd missen ze gewoon kwaliteit.
Als je Sobol, Makarenko en Bezus moet meenemen zegt dat genoeg.
Denk wel dat Sobol beter is dan de linksback die er gisteren op stond. Heeft toch 2 goals volledig op z'n kap
Dat weet ik zo niet, die heeft er best een degelijk seizoen opzitten.

Offline Hélder Postiga

  • Vedette
  • *****
  • Berichten: 11409
Re: Groep C
« Reactie #64 Gepost op: juni 14, 2021, 11:43:49 am »
Ik ben wel benieuwd hoe Oostenrijk tegen Oekraïne gaat spelen. Best een stugge ploeg vond ik het gisteren. NL kwam met behoorlijk wat mazzel op een 2-0.

Offline Maazou

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 11029
Re: Groep C
« Reactie #65 Gepost op: juni 14, 2021, 11:45:14 am »
Die Nederlanders spelen de hele match met de deur open achterin, 1 keer tegen een topland en het wordt pijnlijk denk ik
Hebben te weinig kwaliteit. Gaan ook nooit verder dan de 2e ronde of heel misschien de kwartfinale komen.

Gister goed weggekomen, maar spel was wel iets beter dan ik had verwacht.
Het zijn geen Van Persies en Robbens maar Nederland heeft met voorsprong het beste elftal in die groep he.

De Vrij, Blind, De Ligt (als die terug fit is), De Jong, Wijnaldum, Depay, Weghorst met dan nog Malen vanaf de bank... In principe moest Cillessen ook gewoon nog bij de selectie zitten natuurlijk. Dat is meer dan kwaliteit genoeg en daarbij lag het probleem van Nederland niet bij de kwaliteit, het lag gewoon helemaal open defensief.. dat is toch de coach lijkt mij, en al zeker als je 2-0 voorstaat :p

Online Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep C
« Reactie #66 Gepost op: juni 14, 2021, 12:08:23 pm »
Die Nederlanders spelen de hele match met de deur open achterin, 1 keer tegen een topland en het wordt pijnlijk denk ik
Hebben te weinig kwaliteit. Gaan ook nooit verder dan de 2e ronde of heel misschien de kwartfinale komen.

Gister goed weggekomen, maar spel was wel iets beter dan ik had verwacht.
Het zijn geen Van Persies en Robbens maar Nederland heeft met voorsprong het beste elftal in die groep he.

De Vrij, Blind, De Ligt (als die terug fit is), De Jong, Wijnaldum, Depay, Weghorst met dan nog Malen vanaf de bank... In principe moest Cillessen ook gewoon nog bij de selectie zitten natuurlijk. Dat is meer dan kwaliteit genoeg en daarbij lag het probleem van Nederland niet bij de kwaliteit, het lag gewoon helemaal open defensief.. dat is toch de coach lijkt mij, en al zeker als je 2-0 voorstaat :p
Ja, beste kwaliteit in de groep boeit me niet zo heel veel, daarom doe je niet meteen mee om de knikkers :clown:
Moet met deze coach nog maar zien of hij De Vrij er niet uithaalt voor De Ligt, want dan spelen er 3 (ex)-Ajacieden centraal achterin!!

Online Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep C
« Reactie #67 Gepost op: juni 17, 2021, 15:55:11 pm »
Noord-Macedonië een loterij gewonnen ofzo? :clown:

Online Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep C
« Reactie #68 Gepost op: juni 17, 2021, 22:52:40 pm »
Yes! Ook groepswinnaars!

Offline TNFke

  • Wereldkampioen
  • ****
  • Berichten: 7862
  • Mooidunidotcom
Re: Groep C
« Reactie #69 Gepost op: juni 18, 2021, 00:02:18 am »
Dit had een pak meer maturiteit dan vorig weekend!

Al zie ik ze eerst nog struikelen tegen de Macedoniers.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep C
« Reactie #70 Gepost op: juni 18, 2021, 08:55:10 am »
Nederland toch ook gwn bij de 5 beste ploegen hoor. Alleen met Frenkie kom je al een heel eind

Online Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep C
« Reactie #71 Gepost op: juni 18, 2021, 09:05:04 am »
Nederland toch ook gwn bij de 5 beste ploegen hoor. Alleen met Frenkie kom je al een heel eind
Spelen wel tegen de lamme en de blinden. Ben nog niet overtuigd, maar met de loting hebben we wss heel veel mazzel. Als we 3e uit groep F ontlopen, wat best aanwezig is krijgen we iemand als Zweden/Slowakije en in de kwartfinale Wales/Rusland wss. Dan sta je eigenlijk bijna gratis in de halve finale.

Offline Leko

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 22684
Re: Groep C
« Reactie #72 Gepost op: juni 18, 2021, 09:26:16 am »
Nederland toch ook gwn bij de 5 beste ploegen hoor. Alleen met Frenkie kom je al een heel eind
Spelen wel tegen de lamme en de blinden. Ben nog niet overtuigd, maar met de loting hebben we wss heel veel mazzel. Als we 3e uit groep F ontlopen, wat best aanwezig is krijgen we iemand als Zweden/Slowakije en in de kwartfinale Wales/Rusland wss. Dan sta je eigenlijk bijna gratis in de halve finale.
Jaja, gratis. We weten allemaal hoe het met de Belgen gelopen is op het vorige EK.

Dat rekenen met die tabellen doe ik dus niet, dat levert werkelijk niks op. Ik bedoel maar: België op het WK bijna uitgeschakeld door Japan, maar daarna kloppen ze wel Brazilië. Op het EK verloren van Wales ...

Gewoon elke match spelen om te winnen en niet te veel bezig zijn met die tabellen. Als je ver wilt komen, zal je de goede ploegen toch moeten kloppen

Online Rico

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 33650
Re: Groep C
« Reactie #73 Gepost op: juni 18, 2021, 09:35:06 am »
Nederland toch ook gwn bij de 5 beste ploegen hoor. Alleen met Frenkie kom je al een heel eind
Spelen wel tegen de lamme en de blinden. Ben nog niet overtuigd, maar met de loting hebben we wss heel veel mazzel. Als we 3e uit groep F ontlopen, wat best aanwezig is krijgen we iemand als Zweden/Slowakije en in de kwartfinale Wales/Rusland wss. Dan sta je eigenlijk bijna gratis in de halve finale.
Jaja, gratis. We weten allemaal hoe het met de Belgen gelopen is op het vorige EK.

Dat rekenen met die tabellen doe ik dus niet, dat levert werkelijk niks op. Ik bedoel maar: België op het WK bijna uitgeschakeld door Japan, maar daarna kloppen ze wel Brazilië. Op het EK verloren van Wales ...

Gewoon elke match spelen om te winnen en niet te veel bezig zijn met die tabellen. Als je ver wilt komen, zal je de goede ploegen toch moeten kloppen
Eens hoor. Alleen hier worden hele analyses gemaakt :clown:

Offline Hélder Postiga

  • Vedette
  • *****
  • Berichten: 11409
Re: Groep C
« Reactie #74 Gepost op: juni 19, 2021, 00:52:31 am »
Nederland is er al eens door Rusland uitgekegeld toch? Ik maak me zeker nog geen illusies. Vond Oostenrijk ook mega zwak eerlijk gezegd.

Al hadden we een Tsjechië, Zwitserland in de poule gehad was het wel andere koek geweest.