Auteur Topic: [FM] Toon je carrière!  (gelezen 275 keer)

Offline Gilles_FCB

• Vedette
    • Bekijk profiel
[FM] Toon je carrière!
« Gepost op: augustus 25, 2020, 20:04:42 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Toon hier jullie carrières!

Offline Gilles_FCB

• Vedette
      • Bekijk profiel
    Re: [FM] Toon je carrière!
    « Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2020, 20:05:18 pm »
  • Like
  • Dislike

• Offline Rico

• Administrator
    • Legende
      • Bekijk profiel
    « Reactie #2 Gepost op: augustus 26, 2020, 08:26:37 am »
  • Like
  • Dislike
  • Holy shit _O_

Hoe kan je zolang spelplezier houden met één club als je zo dominant ben? Wel eens 38 potjes gewonnen? Heb je nog verdere doelen?

Offline Gilles_FCB

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #3 Gepost op: augustus 26, 2020, 18:53:59 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Holy shit _O_

Hoe kan je zolang spelplezier houden met één club als je zo dominant ben? Wel eens 38 potjes gewonnen? Heb je nog verdere doelen?

Mijn absolute doel is om eens alle mogelijke prijzen te winnen in een seizoen (moet dus sowieso in een jaar na de CL-winst zijn want de Europese Supercup en het WK voor clubs moeten er ook bij) zonder een officiële verliesmatch. :clown: Zo houd ik mezelf gemotiveerd! Denk niet dat het ooit gaat lukken maar ok.

In mijn beste seizoen in de competitie 36 matchen gewonnen en 2 gelijk. In Engeland blijven de uitmatchen bij topclubs gewoon nog altijd moeilijk, ook na 60 jaar. Stadion met mijn naam en 130k+ plaatsen ook wel leuk!

Offline Rico

• Administrator
    • Legende
      • Bekijk profiel
    « Reactie #4 Gepost op: augustus 26, 2020, 19:13:26 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Holy shit _O_

Mijn absolute doel is om eens alle mogelijke prijzen te winnen in een seizoen (moet dus sowieso in een jaar na de CL-winst zijn want de Europese Supercup en het WK voor clubs moeten er ook bij) zonder een officiële verliesmatch. :clown: Zo houd ik mezelf gemotiveerd! Denk niet dat het ooit gaat lukken maar ok.

In mijn beste seizoen in de competitie 36 matchen gewonnen en 2 gelijk. In Engeland blijven de uitmatchen bij topclubs gewoon nog altijd moeilijk, ook na 60 jaar. Stadion met mijn naam en 130k+ plaatsen ook wel leuk!
    Zeker een mooie uitdaging! Jammer dat je ook nog geen perfect score hebt, maar je PL is natuurlijk echt zwaar. Wie is je beste speler geweest? :clown:
    Zijn er verder veel verschuivingen in de Europese competities? Of worden die nog steeds geregeerd door de huidige toppers?

Offline Maazou

• Global Moderator
    • Wereldkampioen
      • Bekijk profiel
    « Reactie #5 Gepost op: augustus 26, 2020, 20:14:57 pm »
  • Like
  • Dislike
  •  :tranen: hoeveel voorsprong heb je zo gemiddeld in de laatste 10 seizoen in PL?

Offline Leko

• Administrator
    • Legende
      • Bekijk profiel
    « Reactie #6 Gepost op: augustus 27, 2020, 16:40:41 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Hoe oud ben je ook als coach nu? Benieuwd of je kan doodgaan in FM :clown:

Offline Gilles_FCB

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #7 Gepost op: augustus 27, 2020, 21:05:50 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Holy shit _O_

Zeker een mooie uitdaging! Jammer dat je ook nog geen perfect score hebt, maar je PL is natuurlijk echt zwaar. Wie is je beste speler geweest? :clown:
    Zijn er verder veel verschuivingen in de Europese competities? Of worden die nog steeds geregeerd door de huidige toppers?

Zijn dus wel een paar nieuwe namen bij, maar over het algemeen toch nog wat hetzelfde. Bournemouth heeft wel eens de CL gewonnen.  :clown: Heb in al die jaren wel wat goede spelers gehad maar deze is momenteel de topschutter aller tijden van Man U!

:tranen: hoeveel voorsprong heb je zo gemiddeld in de laatste 10 seizoen in PL?

Een punt of 15-20, al zit er soms wel eens een minder seizoen tussen. Ben ooit eens kampioen geworden met gelijke punten. :clown:

Hoe oud ben je ook als coach nu? Benieuwd of je kan doodgaan in FM :clown:

87, maar heb gelezen dat je zo lang kan doorgaan als je wil

Offline Gilles_FCB

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #8 Gepost op: augustus 27, 2020, 22:23:17 pm »
  • Like
  • Dislike

• Nog voor Rico!

Offline Rico

• Administrator
    • Legende
      • Bekijk profiel
    « Reactie #9 Gepost op: augustus 28, 2020, 08:27:57 am »
  • Like
  • Dislike
  • Denk de Bundesliga de sterkste competitie, zo afgaande op de reputaties? Verder inderdaad niet hele rare teams die ineens 5x op rij kampioen zijn geworden.
    Aardig spitsje ook. Fanatische carrière zeg.

Offline r4vje

• Professional
    • Why so serious?
      • Bekijk profiel
    « Reactie #10 Gepost op: augustus 29, 2020, 10:55:33 am »
  • Like
  • Dislike
  • Ik kom vaak niet verder dan drie tot vijf seizoenen  :clown2:

Offline Gilles_FCB

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #11 Gepost op: augustus 29, 2020, 21:57:23 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Denk de Bundesliga de sterkste competitie, zo afgaande op de reputaties? Verder inderdaad niet hele rare teams die ineens 5x op rij kampioen zijn geworden.
    Aardig spitsje ook. Fanatische carrière zeg.

Duitsland heeft de breedste top ja, maar in de CL bijvoorbeeld is het toch Engeland boven :clown2: .

Offline Leko

• Administrator
    • Legende
      • Bekijk profiel
    « Reactie #12 Gepost op: september 03, 2020, 10:10:40 am »
  • Like
  • Dislike
  • En heb je nog speciale leuke doelen?

Ik zou als ik zo ver zit enkel nog Engelse spelers willen ofzo, of enkel met jeugdspelers spelen (trust the process!!!!!)

want anders wordt het toch saai? :clown:

Offline Gilles_FCB

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #13 Gepost op: september 03, 2020, 19:41:26 pm »
  • Like
  • Dislike
  • En heb je nog speciale leuke doelen?

Ik zou als ik zo ver zit enkel nog Engelse spelers willen ofzo, of enkel met jeugdspelers spelen (trust the process!!!!!)

want anders wordt het toch saai? :clown:

Zou graag eens alle 7 de prijzen in een jaar winnen zonder officiële verliesmatch :clown: . 11 Engelse spelers is te moeilijk want echt bijna geen talent in Engeland, probeer wel veel 18-jarigen te kopen die dan nog worden opgeleid bij mij. Ben er wel niet echt speciaal mee bezig, ik ga gewoon voor het sterkst mogelijke team. Beetje nieuwe iconen van Man U en zo creëren vind ik wel leuk!