Auteur Topic: Voorbeschouwing voetbalseizoen 2020/2021  (gelezen 667 keer)

Offline Gilles_FCB

• Vedette
    • Bekijk profiel
Re: Voorbeschouwing voetbalseizoen 2020/2021
« Reactie #45 Gepost op: oktober 03, 2020, 17:22:11 pm »
  • Like
  • Dislike
  • Blijkbaar mag er 30% bezetting zijn bij de wedstrijden dus waarschijnlijk 1 thuiswedstrijd...op verplaatsing sowieso niks :-[

Sportief wordt het niks denk ik, tegenstanders die je qua naam zou onderschatten maar verwacht hoogstens een punt of 3.
    Dortmund zou wel nice zijn, als je daar heen kan!

Messi en Ronaldo samen trouwens, zullen lekker warme balletjes geweest zijn bij de loting.
    Wel mooi potje :clown:

Dortmund 2 jaar geleden nog maar gezien, zou gerust een van de 2 andere mogen zijn. Nu ja liefst allemaal maar ja

Offline Maazou

• Global Moderator
    • Wereldkampioen
      • Bekijk profiel
    « Reactie #46 Gepost op: oktober 04, 2020, 10:54:53 am »
  • Like
  • Dislike
  • Goed dat Arsenal op papier een makkelijke groep heeft, dan kan je in principe zonder zorgen roteren (nu zal je zien dat ze het lastig krijgen  :clown: )

Een beetje een stomme groep voor Club Brugge idd, anderzijds liever nu Zenit dan wanneer je wel weer kan gaan kijken

En die League Cup.. tja. Was ook wel een halve B-ploeg bij Arsenal maar uiteindelijk zijn Ceballos/Xhaka/Elneny toch wel de eerste opties op het middenveld (en die speelden wel), wat gewoon te zwak is. Hopelijk komt er toch nog iets..

Offline Gilles_FCB

• Vedette
      • Bekijk profiel
    « Reactie #47 Gepost op: oktober 21, 2020, 00:29:09 am »
  • Like
  • Dislike
  • Blijkbaar mag er 30% bezetting zijn bij de wedstrijden dus waarschijnlijk 1 thuiswedstrijd...op verplaatsing sowieso niks :-[

Sportief wordt het niks denk ik, tegenstanders die je qua naam zou onderschatten maar verwacht hoogstens een punt of 3.
    je kent er niks van loser

Offline Rico

• Administrator
    • Legende
      • Bekijk profiel
    « Reactie #48 Gepost op: oktober 21, 2020, 09:17:14 am »
  • Like
  • Dislike

je kent er niks van loser
    Goed gezegd.

Mooie zege hoor @Gilles_FCB, was erg verbaasd toen ik het zag

Offline Maazou

• Global Moderator
    • Wereldkampioen
      • Bekijk profiel
    « Reactie #49 Gepost op: oktober 21, 2020, 20:22:07 pm »
  • Like
  • Dislike
  • "Charles De Ketelaere mag de veters van Yari Verschaeren nog niet eens strikken" - Roberto Martinez, waarschijnlijk

3e plek zit er zeker wel in nu